دانلود بازي ماجراجويي با كيتو Cyto’s Puzzle Adventure v1.1 اندرويد + تريلر

اين سايت در ضمينه برنامه هاي اندرويد و بازي و موزيك فعاليت دارد

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي ماجراجويي با كيتو Cyto’s Puzzle Adventure v1.1 اندرويد + تريلر

۳ بازديد


Cyto’s Puzzle Adventure يك بازي فوق العاده زيبا با سبكي ماجراجويي و فكري براي اندرويد مي باشد. داستان بازي از اين قرار است كه Cyto حافظه اش را از دست داده و هيچ چيزي را به ياد نمي آورد، شما بايد به او كمك كنيد تا حافظه خود را برگرداند. وارد يك دنياي شگفت انگز شويد و تكه هاي حافظه اين كاراكتر دوست داشتني را كنار يكديگر قرار دهيد تا حافظه اش را بدست بياورد.

معمايي و فكري:
در بيش از ۸۱ مرحله مهيج و زيبا وارد يك ماجراجويي حماسي شويد.استفاده از مهارت هاي متفاوت باي حل كردن پازل ها و گذشتن از مراحل مختلف و چالش بر انگيز.

طراحي و داستان دوست داشتني:
Cyto كاراكتر بامزه داستان ماست كه متاسفانه حافظه خود را از دست داده است. به او كمك كنيد تا بار دگر حافظه خود را بدست بياورد و با شادي به زندگي خود ادامه دهد. طراحي بازي بسيار دوست داشتني مي باشد و شما ميتوانيد بسيار آسان با بازي ارتباط برقرار كنيد.

محيطي زيبا:
Cyto  در يك جهان پر از موجودات عجيب ولي دوست داشتني زندگي مي كند. در بازي رمز و راز هاي بسياري نهفته است كه بايد آن ها را پيدا كنيد و به ماجراجويي ادامه دهيد. موسيقي متن بازي بسيار زيبا و دلنشين است و توسط آهنگ ساز معروف  David Ari Leon ساخته شده است.

ويژگي ها:

- ۸۱ مرحله هيجان انگيز

- كاركتر دوست داشتني با همراه با داستان زيبا

- موسيقي وطراحي بسيار خوب

- قابليت ها و ويژگي هاي سرگرم كننده و جذاب

دانلود بازي ماجراجويي با كيتو Cyto's Puzzle Adventure v1.1 اندرويد + تريلر۴٫۰ out of 5 based on 4 ratings 
002003004005001


یکی از بازی‌های ماجراجویی محبوب برای گوشی‌های اندروید، بازی "گروه سربازان" است که توسط استودیوی بازی‌سازی Kiloo و SYBO Games توسعه یافته است. در این بازی، شما وارد دنیایی پر از هیجان و ماجراجویی می‌شوید که در آن باید از دست گریزیده و با تکنیک‌های پارکوری رو به رو شوید. شما در نقش یکی از اعضای گروه سربازان قرار می‌گیرید و باید از مأمنیت‌های شهر فرار کرده و از دست پلیس‌ها و دستگیرشدن جلوگیری کنید. در طول بازی، شما با موانع مختلفی مانند قطارهای سریع‌السیر، موانع مسلح، و سایر خطرات مواجه خواهید شد که با مهارت و سرعت واکنش شما باید آن‌ها را پشت سر بگذارید.

 

گیم‌پلی دینامیک و هیجان‌انگیز این بازی، همراه با گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج، تجربه‌ای فراگیر و سرگرم‌کننده را برای گیمرها ارائه می‌دهد. با گذشت زمان و پیشرفت در بازی، شما می‌توانید امکانات و توانایی‌های جدیدی را که به شما در مقابل موانع کمک می‌کند، به دست آورید. بازی "گروه سربازان" به عنوان یک موفقیت در حوزه بازی ماجراجویی گوشی‌اندروید شناخته می‌شود که توانسته جمعیت بزرگی از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی را به خود جذب کند.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد