ديكشنري اندرويد چند زبان و فارسي GoldenDict - نسخه كامل + آموزش نصب + ديتا

اين سايت در ضمينه برنامه هاي اندرويد و بازي و موزيك فعاليت دارد

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ديكشنري اندرويد چند زبان و فارسي GoldenDict - نسخه كامل + آموزش نصب + ديتا

۱ بازديد

قدرتمندترين ديكشنري اندرويد با نام GoldenDict Full + Data كه توسط آن مي توانيد چندين ديكشنري را در يك برنامه داشته باشيد. بصورت خلاصه بايد بگوييم كه مي توانيد از دو نسخه رايگان و حرفه اي گلدن ديكشنري يكي را انتخاب و نصب نماييد و سپس فايل ديتا را دانلود كنيد و هر كدام از زبان هايي را كه مي خواهيد برروي مسير مشخص شده انتقال دهيد و از آن فرهنگ لغت استفاده كنيد. اين نرم افزار را به همراه 22 ديكشنري براي دانلود قرار داده ايم كه اميدواريم مورد توجه شما عزيزان قرار گيرد.

پشتيباني كامل از فايل‌هاي ديكشنري‌هاي Lingvo, Babylon, StarDict, Lingoes و Dictd. جستجوي بسيار سريع لغات. حالا مي‌توانيد تمام لغت‌نامه‌هاي مورد نياز خود را همراه داشته باشيد.

          به ادامه مطلب مراجعه كند

توجه كنيد كه: اين نرم افزار مانند يك پوسته‌ خالي بوده و با خود لغت‌نامه‌اي ندارد، درست مانند يك موزيك پلير كه هيچ موزيكي داخل آن نيست. اين برنامه زماني ارزش پيدا مي كند كه فايل هاي ديكشنري هاي مختلف را داشته باشيد و حال ما براي شما بيش از 20 ديكشنري را بصورت يك فايل فشرده و در قالب ديتا برنامه + آموزش نصب و استفاده قرار داده ايم.

پشتيباني از فايل هاي: Lingoes .LD2 و Babylon .BGL و ABBYY Lingvo .LSD, .DSL, .LSA and .DAT و StarDict و Dictd و Hunspell .AFF/.DIC morphology كه مي توانيد هركدام از اين فرمت ها را روي اين ديكشنري استفاده نماييد.

ديشكنري ها با فرمت BGL و در قالب يك مجموعه فشرده براي دانلود قرار داده شده است. مجموعه ديكشنري ها شامل: ديشكنري انگليسي به فارسي، فارسي به انگليسي، فارسي به فارسي، فارسي به آلماني، آلماني به فارسي، روسي به فارسي، سوئدي به فارسي، انگليسي به عربي و بالعكس و رهنگ لغت انگليسي تصويري مي باشد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آموزش استفاده: ابتدا نرم افزار گلدن ديكشنري را نصب نماييد و بعد از نصب فولدري با نام GoldenDict در مموري كارت اندرويد ساخته خواهد شد. (اگر فولدر با اين نام ساخته نشدن شما بصورت دستي و با همين نام آن را بسازيد) و حال فايل ديتا را دانلود كرده و از حالت فشرده خارج كنيد و سپس فايل هاي ديكشنري را كه داراي پسوند BGL هستند را داخل اين فولدر قرار دهيد و برنامه را اجرا كنيد. هنگام اجراي برنامه ليست ديكشنري ها نمايش داده مي شود كه مي توانيد آنها را انتخاب كنيد. (اگر ليست ديكشنري ها را مشاهده نكرديد يعني انتقال را اشتباه انجام داديد).

نكته هاي مهم و تفاوت هاي ميان نسخه پولي و رايگان:

1- اين برنامه داراي دو نسخه رايگان و پولي است كه هر دو نسخه را براي اندرويد منتشر كرده ايم.
2- استفاده از نسخه پولي نيازمند نصب گوگل پلي كرك شده است.
3- نسخه پولي بدون تبليغات است و مي توانيد هر تعداد كه بخواهيد روي آن ديكشنري نصب نماييد.
4- نسخه رايگان نياز به كرك و روت بودن گوشي نداشته ولي محدوديت در نصب ديكشنري داخل آن وجود دارد (5 ديكشنري مي توانيد در نسخه رايگان استفاده نماييد)



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد