نوت پد پلاس براي اندرويد Notepad+ - نوشتن و نقاشي كردن

اين سايت در ضمينه برنامه هاي اندرويد و بازي و موزيك فعاليت دارد

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

نوت پد پلاس براي اندرويد Notepad+ - نوشتن و نقاشي كردن

۱ بازديد

نرم افزار اندرويد نوت پد پلاس كه توسط آن شما اين امكان را داريد تا به راحتي در گوشي خود نقاشي بكشيد, طرح هاي درون ذهن خود را روي آن پياده نماييد, و در آت يادداشت ها خود را بنويسيد و آنها را ذخيره سازي و يا به اشتراك گذاريد. پس اگر اين امكانات كلي را نياز داريد بهتر است نرم افزار اندرويد Notepad+ را در گوشي و يا تبلت اندرويدي خود نصب كنيد.

نوت پد پلاس يك دفترچه يادداشت همراه است كه مي توانيد با استفاده از كيبورد و يا با انتخاب قلم و با استفاده از دست خط خود متون مورد نظرتان را تايپ كنيد.

همچنين مي توانيد متن مورد نظر را انتخاب و هايلايت نماييد و از رنگ هاي مختلف براي نوشتن و يا طراحي و نقاشي استفاده كنيد. البته ممكن است شما بخواهيد براي هر موضوع خود يك دفترچه يادداشت ايجاد كنيد كه Notepad+ اين امكان را نيز براي شما قرار داده است كه تا هر تعدادي كه مي خواهيد نوت ايجاد نماييد و آنها را بر اساس تاريخ و اسم و حجم مرتب سازي كنيد, و حتي مي توانيد براي هر نوشته و يا طراحي خود يك پسورد قرار دهيد و يا آنها را پرينت كنيد. قابليت ديگر اين برنامه, تغيير پوسته براي برگه ها است كه مي توانيد به دلخواه يكي را انتخاب و استفاده نماييد.

Notepad+1Notepad+2Notepad+3



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد